Klantenservice

Veelgestelde vragen

  • Online concert of livestream - Indien de organisator het concert aanbiedt als livestream, klik op 'Open reservering' in de bevestigingsmail om de video of livestream te bekijken.
  • Geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk eerst bij ongewenste post. Ook zonder bevestiging kan er een reservering gemaakt zijn. Reserveert u voor de 2e keer, dan ziet u een melding in uw nieuwe reservering en kunt u één van beide gelijk annuleren.
  • Antwoord niet gevonden? - Neem contact op als u een vraag heeft voor dat u wilt reserveren, of als u de reservering niet kunt vinden. U ontvangt doorgaans binnen 1-2 werkdagen een reactie. Hier onder kunt u reserveringen opzoeken.
  • Alle evenementen zijn Corona-proof - Bij alle aangeboden evenementen worden de actuele voorschriften van het RIVM opgevolgd. Wanneer de overheid nieuwe maatregelen aankondigt ontvangt u binnen 1-2 werkdagen bericht van de organisator wanneer deze maatregelen gevolgen hebben voor uw reservering.

Contact met de klantenservice

Het contactformulier is tijdelijk afgesloten.
Stuur een email naar service@interticket.nl als u een vraag heeft.

Bedrijfsinformatie

Algemene Voorwaarden & Privacy Statement

Interticket

Bezoekadres (op afspraak):
Zielhorsterweg 71, 3813 ZX, Amersfoort

Postadres:
Mastboslaan 1, 3451 HP, Vleuten

Kamer van Koophandel nr. 30196833